Een storing melden

Meld een storing aan jouw woning via onderstaand formulier. Je kunt enkel gebruik maken van deze dienst wanneer er in de huurovereenkomst staat dat het beheer van de woning is uitbesteed aan Vastgoed Beheer. Is dit niet het geval? Dan dien je als huurder contact op te nemen met de woningeigenaar.

24 uur per dag bereikbaar

Is er iets kapot of aan vervanging toe? Is er sprake van hevige lekkage, of misschien uitval van de CV-ketel? Deze spoedeisende mankementen en storingen kunnen 24 uur per dag gemeld worden. De achterwachtdienst van 123Wonen lost de problemen zo spoedig mogelijk op.

De volgende meldingen worden gekwalificeerd als spoedeisend:

  • Uitval van de C.V. installatie, die niet zelf op te lossen is;
  • Gaslekkage;
  • Dusdanige lekkage aan de waterleiding, waardoor forse schade dreigt te ontstaan;
  • Gehele stroomuitval of uitval van vitale groepen zoals C.V., vrieskist of koelkast;
  • Dusdanige daklekkage, waardoor ernstige schade dreigt te ontstaan.

Onze wachtdienst is enkel beschikbaar voor spoedeisende problemen. We vragen je dan ook om na te gaan of de oplossing niet kan wachten tot de volgende dag. De contactgegevens van de achterwachtdienst van 123Wonen vindt je in jouw beheer- of huurovereenkomst.

Storingen aan de cv-ketel buiten kantoortijden

Is er een storing aan de cv-ketel? Controleer zelf eerst of de cv-ketel is ontlucht en of de installatie voldoende waterdruk heeft. Houden de storingen aan na deze check? Dan kun je uiteraard een melding doen bij 123Wonen.